snö

Yiiippppiiii! Nu kommer snön tillbaka. Jag har varit ute och sprungit runt som en galning försöker fånga alla snö flingor i munnen, ser nog ganska roligt ut! Matte är långledig nu men vi har två små sjuka grabbar ja lite förskylda. Jag håller på att hitta på massa bus som gör min matte galen tex sno mat från bordet hmm matte blir inte glad. Det har hänt några gånger nu. Igår tuggade jag sönder en påse som det låg skor i, var inte heller populärt. Mest för att det blev så skräpigt. Hoppas det kyler på lite nu för matte har tagit för vana att ducha av mina tassar varje dag efter varje promenad och jag gillar inte duschen. Nu är det ju bara tassarna men ändå! Nu sitter vi och väntar på besök från familjen Blom det är så kul. Snart kommer stora barnen hem också då blir det liv i stugan igen.
Jag gillar också att bita i kopplet som jag heller inte får för matte!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Ja du har det bra o kul du o tack för den roliga

julhälsningen Kram från oss i Skåne gissa vem

2008-12-11 @ 22:32:10
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Pernilla, Enzo, Molly

Men Chuck det låter ju som att du har blivit riktigt busig!! Det är rätt, en boxermatte ska inte få en chans att lata till sig haha!



Kram från halvsysteryster i skåne

2008-12-12 @ 08:38:24
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson
Postat av: Familjen wahlbeck

Underbart att se dig gamle vän ! Tänker ofta, ofta på dig . Att du har det bra där uppe i Nyköping blev vi varse i somras när vi var uppe. Du har världens goaste familj och det känns så gott. Undrar var du blev av , länge sen sist ! Hoppas ni mår bra allesammans ! Kram från din gamla skånematte

2008-12-29 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0