Oj Oj vad länge sen

Ja inte hade jag koll¨på att det var så länge sen. Här har vi det som vanligt matte har jobbat och nu är hon långledig. Husse började i måndags och det var jätte tråkigt men jag blev sååå glad när han kom hem. Vi har varit i skogen och sökt kantareller men jag var inte så jätte fokuserad tittade mest på husse när han gick iväg. Gick ju sådär vi vet ju att jag kan bättre. Det verkar inte som om det har kommit så mycket heller. Vi har varit kattvakt också den här veckan som varit på två ställen också. I Runtuna är det jätte kul att springa och leka med Curres alla saker. Katten Franz är ju jätte rolig och lyssna på också han jamar hela tiden så jag blir alldeles sprallig.Matte håller på att tvätta trappen för den ska oljas och målas sen ska hela huset målas så matte ska tvätta fasaden också, om hon orkar och hinner. Nu har jag vaknat till så jag ska ut på morgon kissen nu.

Jag och husse, min idol just nu!

Kommentarer
Postat av: Marie-Sophie och Chaplin

Hejsan!



Skojigt med kantarellsök! Visst är katter skojiga! Jag busar ofta med lillkisen här hemma men det är inte alldtid det uppskattas av henne..Hon tycker jag busar för mycket ibland..hmmm



Trevlig helg!

2008-08-29 @ 13:05:00
URL: http://boxerbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0