En dag hos oss!

Dagen börjar alltid med att vi går skogspromenad på mellan 3 och 7 km beror lite på väder och matte. Idag blev det bara 3 km igår 4 km.

Igår var husse med idag var det bara matte. Matte har börjat jobba så hon har ju sovit torsdag och fredag. Crosstrainern är hemma och matte kör hårt med den, den är ju lite läskig.

När det är varmt gillar ju jag att bada! Och ja jag badar i denna gyttjepöl! Matte och husse är ju inte förtjusta.
De håller på med veden här och då passar jag på! hihi

Jaha husse ska flytta vedkorgen! Jag är med såklart!


Oskar och Amanda har byggt en alldeles egen koja.

Måste kolla veden jaha inte mycket kvar!

Vila under mitt äppelträd! Jag kan ligga där och vänta på att äpplen ska trilla ner och så ta dom för att leka med. Nu har vi riktiga geting problem här så matte är orolig att jag ska bli stucken, getingarna gillar ju mina äpplen också!

Mat tajm!

Klockan 19 sover jag sen sött i min bädd.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Ja det händer mycket i Nyköping du drömmer väl om ved också och alla dina sköna skogspromenader nu är det väl svamptider också så du kan hjälpa till och leta sådana ha en fortsatt skön sensommar från oss alla i Löberöd / Ann-Britt

2008-08-16 @ 21:38:24
URL: http://home.swipnet.se/)ncirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0