Taket lyfte!

Jag hade kissat inne när hon kom hem. Hon hade bara varit och hämtat barnen och varit borta 30 minuter så jag hade inte varit hemma själv så länge. Det var inte det som gjorde henne arg i och för sig olyckor händer ju. Sen satt matte i telefonen och då sprang jag från köksfönster till dörren  för att hålla koll på Amanda som var ute, då sa matte att jag skulle gå och lägga mig en stund, hon tycker inte jag behöver hålla koll på barnen hela tiden, det var då jag hoppade upp och ställde mig och kissade i soffan, sen sprang jag runt och kissade i hela huset då blev matte arg. Ja hon blev så arg så taket lyfte sig och matte blir sällan arg fundersam vad som blev fel men inte så här arg. Jag blev utsläppt och det var toppen jag sprang inte ut för att kissa utan började tok leka och det fick jag inte. Matte skrek kissa och sen att jag skulle komma in. Så bra effekt att kissa i soffan blev det ju inte. 

Annars har matte jobbat i helgen och husse var på svensexa så jag hade hundvakt på lördagskvällen. Ozzy var här. Jag blir så super glad när han kommer, han kanske inte är lika lycklig alla gånger, jag vill nästan nosa ihjäl honom och är lite på honom, men då morrar han hihi. Helgen for iväg i alla fall och det har varit underbart väder vi har varit ute mycket fast jag skulle ju kunna vara ute mer, skulle väl kunna vara ute dygnet runt nu. Emil har varit sjuk också.

Idag börjar en ny vecka och  ny friska tag matte är långledig! Jiiippppiiii!

Kommentarer
Postat av: Solbritt

Hej.
Såg att du beundrade min boxerkille på Jades blogg.
Gå gärna in och kolla på min hemsida.

2008-04-21 @ 09:56:11
URL: http://www.123minsida.se/Stonebody

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0