Så stolt

O vad stolt matte är! Jag har varit på kurs idag och Inga-Lill Blixt berömmde mig och min matte massor. Hon tyckte vi skulle börja träna för lydnadsklass 1, så det har väckt en tanke i mattes huvud i alla fall. Tänk mig en boxer som från början tyckte att jag kunde allt men bara när jag ville, nu gör jag allt matte vill när hon vill. Ja lydnadsklass 1 ska vi helt klart tänka på! Jag klarade inkallning utan problem idag så kul matte visste inte att jag var lös, linan låg ju bara på backen och jag gick runt utan nån som höll i. Annars har matte sovit idag fram till 10.30 så hon var ganska trött hon har jobbat i natt. Nu på kvällningen har matte lagat lite mat och vi har ätit gott och pratat om hur duktig jag är!
image58
Vi kollade in agillitybanan idag också och matte har fått tillbaka kameran.
image59
Kolla mig! Jag kan springra över men inte på det gula markeringarna så jag är väl inte nån agillityhund och jag har nog inte nån sån matte heller. Vet knappt hur det går till!
image60
Här sitter jag och väntar på att få "möta" hundar  på vår kurs, matte gick i för väg för att vi skulle vara de som alla i kursen fick möta på vår allmänlydnadskurs.  

Boxerpuss!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Vad kul att du gör sådana framsteg

Vi ser verkligen fram emot att få höra att du tävlat Lycka till
när du kommer så långt du har verkligen en envis o duktig matte
Kram på er alla
Ann-Britt

2008-04-11 @ 22:21:04
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0