Matte kurs idag

Jaha idag ska matte ha halvdags planeringsdag med sitt jobb. Promenaden går ute på Arnö efter att vi lämnat småkillarna på dagis. Det är strålande väder. På eftermiddagen blir jag alltså själv hemma med Oskar och Amanda. Husse och matte var och hämtade nya bilen igår, en ny för oss men inte helt ny. Vaje gång jag nu tittar ut genom fönstret så tror jag att det kommer nån som jag inte känner, så då står jag och morrar och skäller lite, lilla vakthunden som jag är. Jag kommer väl känna igen bilen snart.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Chaplin

Man måste ju hålla lite koll på vem det är som kommer :-)

2008-04-17 @ 10:02:58
URL: http://www.boxerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0