Födelsedag

Igår fyllde vår minsta kille 2 år! Oj vilket kalas, husse och matte satt och fikade från 11 på förmiddagen till 16 på eftermiddagen. Det är så roligt när alla kommer på besök. Jag fick springa ut och in precis som jag ville och så fick jag äta glass mums! Jag var med husse och pysslade med ved också. Nu på våren är det mycket ved som ska fixas. Först fäller husse, då fick jag inte vara med, sen släpar vi ihop det till högar sen hämtar matte stockarna med traktorn och sen ska det klyvas i vedprocessorn. Vi har kommit så långt att vi klyver och det är jätte kul en maskin som gör pinnar. Jag "hjälper" husse med att springa iväg med några stockar, då får jag kämpa ordentligt och sen kommer husse eller matte efter och hämtar dom, ja undrar om det är hjälp förresten. Kul är det ska sätta in lite bilder på kalaset sen.
image69
Nya sandleksaker!
image70
Ja ni ser jag är runt i krokarna, jag tycker det är jätte kul att gräva i sanden men det får jag inte för husse och matte. Jag håller mig runt barnen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0