sök

Om det är nåt jag tycker om så är det när vi leker sök jag och matte Malin. Idag har ju Malin bara sovit till 11 så när matte vaknat till och ätit lite frukost begav vi oss ut i skogen för att leta min allra heligaste leksak, en boll. Det är så roligt när matte går iväg och gömmer den nånstans, fågel, fisk eller mittemellan. Jag hittar alltid det matte gömt men ibland speciellt när jag börjar bli lite trött måste matte visa på ett ungefär var den ligger och sen blir det bara en massa bus. Det är så skönt att springa lös i skogen idag träffade vi också på 2 stycken som var ute och gick med stavar och det var ju kul att de höll i pinnar, då önskade husse att han haft kopplet med sig. Jag är ju van att alltid springa lös hemma, vi bor ju nästan mitt i skogen. Vi hade också jägarna här idag och då skällde jag på dom, det gillade inte matte men varför ska dom få stå utanför mitt köksfönster i sina lysande dräkter? Vi har också åkt bil idag något som jag tycker är tråkigt, vill inte hoppa in i bilen, men idag fick jag följa med och göra några ärenden. Ja nu har snart den här dagen gått och jag ska ut på en promenad nu i mörkret, matte har en pannlampa på sig så hon ser lite märklig ut men den är ju bra för henne. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0