Gott Nytt år!

Ja ikväll smäller det! Familjen har börjat göra sig i ordning för att åka till Runtuna. Jag och Malin har tagit en runda i skogen och tänk att jag sökte upp en kantarell så här på nyårsafton. Malin har bildbevis i mobilen, den var jätte slemmig och äcklig men det var en kantarell, och det var jag som hittade den. Skönt med lite snö jag var precis galen halva promenaden, jagade snöflingor. Sen fick jag gå fot för matte tyckte jag sprang lite väl busigt. Ikväll ska jag träffa Curre igen. Matte ska jobba i natt.
Men GOTT NYTT ÅR!
                                       Önskar vi på Kriken

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad kul att se bilder på HELA stora familjen.
Bara pappan saknades. Vad barnen ändå är olika, Vilka fina barn o hund. O mamma...
Kram från Leksingarna.

2008-01-01 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0