Äntligen Lördag!

Ja nu är det äntligen lördag husse och matte är hemma! Idag var vi ute på en skogspromenad på 1 timme matte och jag och det är så skönt. Jag springer ju för det mesta lös men matte har ju med sig kopplet för att vi ska koppelträna också, det finns ju ställen man måste ha koppel. Idag fick jag upp nåt spår som jag ville följa lite på egen hand, ok jag sprang lite långt i från matte och kom ju inte när hon ropade men arg behövde ju inte matte bli jag var ju tillbaka på 5 minuter. Vi kollade lite på hästar också då reser jag ragg och morrar, ibland om de är för nära skäller jag för jag tycker de är otäcka och otroligt stora. När vi kom hem lekte vi lite med bollen och så tränade vi inkallning.
image5
Ja kolla vad duktig jag är lägger mig när matte vill att jag ska komma, missförstånd? Eller så retas jag lite.
image6
Här leker vi! Vill ni se hur jag bor? Ok här kommer en bild på mitt hus.
image7
Vi har varit på djuraffären idag också jag har vägt mig och så skulle vi köpa ny mat. Nu väger jag hela 31,3 kg, liten kille säger de, men jag är nöjd.
Tack o hej för idag

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Så härligt du bor med naturen inpå + en flitig matte

Vi önskar ett riktigt GOTT NYTT ÅR med mycket träning o lite bus vikten är väl bra tycker jag
Kram på er alla Ann-Britt o de övriga Incirisarna

2007-12-29 @ 22:49:00
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Jessica Eriksson

Var det hotell kantarell ni hitta i snön?

GOTT NYTT ÅR!!
Kram Jessica med familj

2007-12-31 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0